Nadziewana zielona papryka

















Składniki

  • papryka 2 szt
  • mięso mielone wołowe 150 g
  • pepperoni 2 szt/z zalewy olejowej
  • cebula 1 szt
  • kasza jęczmienna 2 łyżki
  • ser żółty 2 łyżki/ długo dojrzewajacy szafi
  • sól do smaku 3 szczypty
  • pieprz czarny mielony 3 szczypty
  • kminek mielony 3 szczypty
  • majeranek 3 szczypty

Krok 1

Paprykę myjemy i przecinamy na pół, usuwamy nasiona, ta papryka jest dość płaska, ale ma inny smak niż te duże znane odmiany, ale jest bardzo smaczna.
 

Krok 2

Do garnka wlewamy pikantny olej z pepperoni ok 3 łyzek, mi jak widać jeszcze sie tam bazylia dołączyła ale jej nie wyjęłam zawsze to bogatszy smak . 
 

Krok 3

Do papryczki i oleju wkładamy mielone mięso wołowe ja użyłam pieczeniowe z kawałkiem gulaszowym , doprawiamy podanymi przyprawami i przesmażamy .
 
 

Krok 4

Do przesmażonego mięsa dodajemy poszatkowaną cebulę i mieszamy cały czas na ogniu .
 
 
 

Krok 5

Na koniec dodajemy kaszę i mieszamy, smażymy wszystko aż odparują soki.Kasza ma być twarda bo zmięknie podczas pieczenia z papryką
 

Krok 6

Farszem nadziewamy nasze papryczki, ja je zapiekałam w glinianym naczyniu, na dno wlewamy odrobinę wody i zakrywamy folią lub pokrywką , pieczemy ok 45min w tem 180st , przed końcem pieczenia posypujemy serem twardym i zapiekamy jeszcze chwilkę .
Dekorujemy koperkiem i szczypiorkiem i podajemy z surówką.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Komentarze