Naleśniki z pieczarkami,wędzoną szynką ,serem długo dojrzewajacym



Sposób przygotowania

Ze składników na naleśniki ,robimy ciasto ,ja wrzuciłam wszytsko do kielicha i zmiksowałam ,ciasto ma być dość płynne by naleśniki były delikatne .
Pieczemy na suchej rozgrzanej patelni do lekkiego zrumienienia .
Porcja na 6 szt

Na każdy upieczony naleśnik nakładamy łyżkę pieczarek ,takich smażonych ,na to dałam pokrojoną w kosteczkę szynkę wędzoną z fileta ,sama akurat robiłam ,więc była bardzo aromatyczna , na to ścieramy żółty ser ostry ,długo dojrzewający ,a na koniec poszatkowaną świeżą natkę ,zwijamy w rulon i wkładamy do piekarnika na 10 min w tem 150st .

Składniki

Ciasto naleśnikowe
  • mleko 2 % 1 szkl
  • mąka tortowa 1/2 szkl
     
     
  • jajka 2 szt
  • sól 2 szczypty
  • olej roślinny 1 łyżka
Farsz ;
  • usmażone pieczarki 6 łyżek
     
     
  • szynka wędzona 6 plastrów
     
     
  • ser żółty 150 g
  • natka pietruszki 1/2 pęczka











Komentarze