Podudzia na ostro z niespodzianką pod skórką



Składniki:

Podudzia myjemy ,osuszamy ,doprawiamy podanymi przyprawami ,ja papryczki jalapeno rozcieram w palcach i posypuję mięso ,użyłam jeszcze szczyptę estragonu .


Estragonu nie ma go w liście składników ,a teraz muszą być wpisane tylko te co na tej liście są ,bo nie da się dodać przepisu inaczej :(

Tak doprawione mięso zostawiamy najlepiej na 24h ja sobie przygotowywuję mięso np w sobotę na niedzielę .

Ser użyłam wędzonego /górskiego oscypka nie ma go również na liście ,pokroiłam w drobniutką kosteczkę do niego dodałam natkę i umieściłam po dużej łyżeczce pod skórą mięsa ,po czym go spinamy wykałaczką .

Mięso włożyłam do garnka o nie przywieralnej powłoce i na suchej mięso obsmażyłam ,po czym przykryłam szczelnie , mięso puści soki i się dusi we własnym sosie ,ważne by było to na minimalnym ogniu ,jeśli go nie potrzebujemy ,pod koniec pieczenia ,po jakiś 45 minutach odkrywamy garnek i odparowywujemy soki .

Z ogórka zrobiłam dekorację wycinając go radełkiem









Komentarze