Jednogarnkowe danie warzywno mięsne z gruszką i suszonymi śliwkami




Składniki:
Mięso wieprzowe ,pokroiłam w kosteczkę wrzuciłam odrazu do rozgrzanego garnka i szybko smażyłam bez tłuszczu ,cały czas mieszając .
Następnie pokroiłam obie papryki w kostkę i dodałam .
Cały czas smażąc i mieszając .


 Następnie umyłam pieczarki , pozwoliłam im obeschnąć i pokroiłam w ósemki ,wrzuciłam do garnka nadal smażymy razem z resztą ,na dużym ogniu cały czas mieszając.
 Cebulę obieramy i kroimy w pół talarki wrzucamy do garnka ,dalej smażymy .
 Teraz czas na przyprawy ,paprykę i zioła oraz sól ,do tego kolendra i nadal smażymy .
 Gruszkę obieramy i kroimy w kostkę ,suszone śliwki kroimy w małe kawałeczki ,dodajemy do garnka , mieszamy i smażymy
Gdy nam ładnie już odparują soki , i bedziemy mieć taką gęstą konsystencję czas na nastene płynne skłądniki
wklewamy pomidory z puszki ,dodajemy koncentrat .Zalewamy wodą do pełna ja miałam duży garnek wiec ok 2 L wody .Teraz lekko zagęszczamy maką i śmietaną ,ale nie na gęstą  papkę tylko lekko .
Następnie robimy lane ciasto z jajka i mą ki i przez lejek wlewamy na wrzące danie .















Komentarze