Drożdżowy zawijaniec z gruszkami i białym serem



















Składniki:


 Gruszki obrałam i pokroiłam na mniejsze kawałki , uprazyłam tak by pozbyły się soku .Doprawiłam je kardamonem i cynamonem .Studzimy
 Ser miałam już zmielony , taki kupiłam , dodałam do niego śmietanę , kardamon i cynamon i zagniotłam widelcem .Mozna dodac cukru do smaku
 Drożdże rozpuściłam w ciepłym mleku ,dodałam 5 łyżek mąki i 1 łyżkę cukru ,odstawiłam by zaczęły pracować .

W tym czasie stopiłam margarynę i ostudziłam .

Jaja ubiłam na puch z cukrem i dodałam stopioną margarynę .
Gdy drożdże zaczęły pracować ,mase jajeczną dodałam do nich i wymieszałam , teraz już tylko mąka i wyrabianie aż powstanie jednolite ciasto .

Odstawiamy do wyrosniecia .
Po tym czasie przekrajamy na pół i wałkujemy na prostokat na jeden nakładamy ser i zwijamy w rulon , łączeniem do dołu .
 Na drugi placek nakładamy gruszki i zwijamy też w rulon ,układamy łaczeniem do dołu , oba zaplatamy w ogół siebie jak warkocz z 2 elemetów Pieczemy ok 40 min w tem 180st .
















Komentarze