Gołąbki z pęczakiem ,cukinią i mięsem







Składniki:


 Ja mięso zawsze mielę sama , użyłam szynki wieprzowej .
 Cukinię obrałam , marchew także i poszatkowałam na cieniutkie paseczki , do tego dodałam cebulę .
 Mięso doprawiamy i mieszamy z warzywami .
 Pęczak sobie lekko podgotowałam tak z 10 min , bo on się długo gotuje a nie chciałam by był twardy .Dodałam do mięsa , wymieszałam .Pęczak sobie lekko podgotowałam tak z 10 min , bo on się długo gotuje a nie chciałam by był twardy .Dodałam do mięsa , wymieszałam .Kapustę gotujemy w dużym garnku , wycinając głąb ze środka , ja gotowałam jakieś 30 min i wystarczyło , muszą liście same odejść .
Po ostudzeniu każdy liść faszerujemy  i zwijamy jak krokiety .W dużym garnku na dnie układamy ze 2 liscie by się nam nic nie przypaliło , na to układamy gołąbki i zalewamy pomidorami , dusimy ok 1h . Ja sobie do sosu dodałam jeszcze koperek i zagęściłam go śmietaną , troszkę zjaśniał ,ale my taki lubimy właśnie .
















Komentarze