mini torciki

 Mini torcik z miłości do słodkości :-)
Wielkość ok 4 cm :D

1 jajko
1szkl mąki
1/2 szkl ziemnej owocowej herbaty
1 łyzka kakao
2 łyżki oleju
1 łyzka kawy instant moze być capucino
1 łyżeczka sody
1 łyzka powideł lub dżemu
2 łyzki cukru
masa;
1 budyń
250g serka mascarpone
1/2 szkl cukru
1/2 margaryny/ masła
Jajko ucieramy z cukrem na puszystą masę .
Następnie dodajemy płynne składniki czyli olej , powidła , zimna herbata
Następnie mąkę mieszamy z kawą i kakao i sodą dodajemy do masy i meiszamy ,ciasto wykładamy na blachę 36x24cm i pieczemy 5-7 min w tem 190st
Po upieczeniu wykrajamy koła o wielkości 4 cm , jeśli grubość ciasta na to pozwala to przekrajamy jeszcze mini spody do tortu na pół , dzięki temu uzyskujemy dodatkowe elementy . Mi z całej blachy wyszło 45 spodów ,z czego zrobiłam 15 torcików , kazdy 3 razy przełożyłam kremem .
Masa;
budyń gotujemy według przepisu na opakowaniu ale w 1 szkl mleka i studzimy .
Margarynę ucieramy z cukrem do białości , następnie dajemy zimny budyń a na koniec serek mascarpone , przekłądamy jak normalny tort , dekorujemy również tak samo , ja jeszcze stopiłam jedą czekoladę i polałam górę :)
Wyszły śliczne miłosne torciki :)







Komentarze