Ptysie ze śmietaną i mascarpone







Składniki:










 Do garnka wlewamy mleko i wodę podgrzewamy ,dodajemy margarynę ,gdy się roztopi ,wsypujemy mąkę z cukrem i mieszamy do takiego połączenia jak na fotce ,gotujemy cały czas mięszając ok 5 minut . Studzimy.




 Do przestudzonej masy ,wbijamy jajka i ucieramy do uzyskania gładkiej masy



Tak powinno wyglądać gotowe ciasto ,ja używam jajek od moich kur i ciasto jest mocno żółte , nakładamy do rękawa i z dużą końcówką wyciskamy na brytfannę , ja robiłam różne kształty , pieczemy ok 20 min w tem 200st po czym dosuszam w tem 50 st ok 30 min , ciasta starczyło na 2 formy z piekarnia to znaczy piekłam dwie partie .
Śmietanę ubijamy z cukrem na sztywno ja używam tylko 36% nigdy nie robię tego z 30% bo oblatuje wodą , w osobnej misce miksuję mascarpone i łączę składniki , nakładam masę do dekoratora i przekładam już ostudzone ptysie :)













Komentarze