Faszerowane ziemniaczki


Składniki:






 Paprykę , cukinię kroimy w kostkę , cebulę w piórka , imbir tzremy na tarce, szynkę zwinełam w rulon i pokroiłam cieniutko, a suszone pomidory w paseczki , solimy i pieprzymy solidnie bo ziemniaki wchłoną smak






 Do gotowej mieszanki dodajemy ser i mieszamy , zostawiamy na chwilę by się połączyło



 Beszamel zrobiłam tradycyjnie ;
Masło 2 łyżki rozpusciłam dodałam 2 łyzki mąki i zasmażyłam , do tego 500 ml mleka , czekamy aż zgęstenieje i doprawiamy solą , gałką i natką pietruszki ok 3 łyzki , konsystencja ma być gęstej śmietany





 Ziemniaki obieramy i łyżką wydrążamy środek , napełniamy farszem , na dno formy wlewamy beszamel i ustawiamy na nim ziemniaki , całosć przykrywamy folią aluminiową i zapiekamy ok 45 min





 To była kolacja i ciemne światło , dlatego nie zbyt dobrze widać wszystko ,ale wyszlo pysznie ;)



Komentarze