Babeczki z gorzkimi pomarańczami




Lista składników

1 kostka margaryny Kasia
500 g mąki
200 g cukru
1 łyżeczka proszku
3 jaja
1 żółtko
1 łyżka śmietany
masa ;
śmietana 36 % 800ml
dżem z pomarańczy z jej kawałkami
cukier puder do smaku
100 ml mleka do żelatyny
4 łyzeczki zelatyny rozpuszczonej w mleku (studzimy )

Jak zrobić?

Ciasto ; z podanych składników zagniatamy ciasto i odstawiamy do lodówki , nastepnie ciastem wylepiamy foremki i pieczemy partiami, mi wyszło 48 babeczek ;) Masa ; Śmietanę ubijamy z cukrem na sztywno , następnie dodajemy dżem pomarańczowy ok 8 łyżek ( ja użyłam francuskiego) na koniec wlewamy ostudzone mleko z żelatyną , mase przekąłdamy do worka cukierniczego i wypelniamy ostudozne babeczki , wierzch przybrałam kawalkami skórki z pomaraczy i zrobionym z cukru karmelem ( ten koszyczek - czapeczkę zrobiłam na małej chochelce , karmel idealnie się połaczył smakowo z pomaranczem :)
Temperatura piekarnika : 200 st. C














Komentarze

  1. Jaaaaaaa- co za pyszności ! Szkoda że nie mam talentu w tych sprawach : ) Zapraszm Cię do siebie oraz do wspólnej obserwacji .

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz