Ziemniaczki nadziewane rybą i gorgonzolą








Składniki

  • ziemniaki 1 szt duża
  • cebula czerwona 1 szt
  • filety rybne 3 filet małe
  • ser pleśniowy typu gorgonzola 50 g
  • natka pietruszki 2 łyżka
  • kolendra mielona 1/2 łyżeczki
  • pieprz czarny mielony 1/2 łyżeczki
  • sól 4 szczypty
  • papryka słodka mielona 1/2 łyżeczki







 Ziemniaka użyłam jednego wielkiego bo chciałam tak podać tylko połóweczkę dla jednej osoby, gotujemy go do miękkości w osolonej wodzie.
 Następnie go studzimy, przekrajamy na pół i wydrążamy środek, ja użyłam te resztki do sałatki, ziemniaka nacieramy masłem ziołowym tak po pół łyżeczki na każdą połówkę .

 Rybę kroimy w małą kosteczkę, przekładamy do miski.

Następnie kroimy cebulę , natkę, całość mieszamy i doprawiamy podanymi przyprawami.

Każdą połówkę napełniamy farszem, tak by lekko wystawało z ziemniaka, będzie bardziej dekoracyjnie,
Na koniec osypujemy serem i zapiekamy przez 15 min w tem 170st , podajemy z surówkami, one orzeżwią całość, dodadzą soczystości.

















Komentarze