Mufinki na bogato z bakaliami i czekolada








Składniki

  • jaja 1 szt
  • mleko 1/4 szklanki
  • kefir 3/4 szkl
  • olej 1/2 szkl
  • dżem malinowy 3 kopiaste łyżeczki
  • kakao 2 łyżki
  • mąka pszenna 3 szkl typ 500
  • soda oczyszczona 1 łyżeczka
  • kawa rozpuszczalna 1 łyżka instant
  • Imbir kandyzowany 1 łyżeczka
    Papaja kandyzowana 1 łyżka
  • orzechy nerkowca 6 szt
  • orzechy laskowe 1 łyżka siekane
  • rodzynki 1 łyżka
  • cukier puder 1 szkl
  • skórka z pomarańczy lub limonki 1 łyżka z jednej sztuki świeżego
  • czekolada 1 szt u mnie jakaś nadziewana
  • jabłko 1 szt



Jajko miksujemy z cukrem, krótko, tylko do połączenia się.

Następnie wlewamy mleko wymieszane z kefirem.
Kolejno dolewamy oleju miksując na wolnych obrotach.
Teraz czas na dodanie dżemu.

Do miski dajemy wszystkie suche składniki, zaczynamy od mąki, sody, kakao, kawy, następnie ścieramy sparzoną skórę z pomarańczy, dodajemy posiekane orzechy i wszystkie bakalie. Całość dodajemy do składników płynnych i tylko je miskujemy by się połączyły.

Na koniec dodajemy pokrojoną czekoladę, u mnie jakaś nadziewana sprawdziła się tez super, dodałam to co zalegało w szafkach po świętach. Mieszamy lekko łyżką,

Jabłko obieramy i kroimy  w kosteczkę, ja to zrobiłam przy pomocy siteczka do sałatki jarzynowej, osypujemy mufinki po wierzchu, pieczemy 25 min 180st wyszło mi 15 szt.














Komentarze

Prześlij komentarz