Koktajl bananowy z miodem cynamonowym i czekoladowym







Składniki

  • banan 2 szt
  • mleko 300 ml
  • maślanka 1 szkl
  • miód prawdziwy 2 łyżeczki z cynamonem
  • miód prawdziwy 3 łyżeczki z czekoladą
  • siemię lniane 2 łyżki mielone 

    Sposób przygotowania

    Dostałam niedawno wspaniałe miody smakowe,Od Bartnik Mazurski  są genialne i wykorzystuję je do różnych deserów czy też dań wytrawnych, dziś prezentuję wam koktajl śniadaniowy.

    Do kielicha blendera wkładamy obrane banany, dodajemy pozostałe składniki i miksujemy ok 2-3 min, tak by miody się dobrze rozpuściły, a że to jest zimny koktajl należy chwilkę miksować.

    Podajemy schłodzone, na śniadanie, kolację, czy jako napój energetyczny i pożywny do pracy.























Komentarze

  1. Fantastyczna bomba kaloryczno energrtyczna na sniadanko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak niezła bomba kaloryczna a ja niestety muszę obejść się smakiem

    OdpowiedzUsuń
  3. dziewczyny a tam dobry cukier owocowy i miodowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja na pewno skorzystam z tego przepisu - ostatnio staram się eliminować taki "żywy" cukier ale jestem łasuchem i nie potrafię zupełnie obejść się smakiem. No i mój ulubiony cynamon :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglada cudnie ;) smakuje pewnie niebiańsko

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny koktajl, narobiłaś mi smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. powiem wam że dodanie zwykłego miodu już daje oszczędność złego białego cukru, a taki smakowy jest świetny, aż sama byłam zaskoczona, że może tak dobrze smakować

    OdpowiedzUsuń
  8. o pani, Na pewno wyprobuje !
    racja sama sie przerzuciłam na miód zamiast cukru, lepsze walory smakowe

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz