Drobiowa pierś nadziewana cukinią i gruszką w płatkach suszonych pomidorów




Składniki

  • filet z kurczaka 2 szt
  • gruszki 1 szt/ mała
  • cukinia 1 szt/ mała młoda
  • suszone pomidory 1 łyżeczka/ płatki z czosnkiem
  • pieprz kolorowy ziarnisty 1/2 łyżeczki
  • sól morska 4 szczypty
  • olej aromatyzowany 3 łyżki, do smarowania rusztu








Danie proste, ale smaczne i efektowne wizualnie.

Filety myjemy, nacinamy nożem od grubszej części w głąb tworząc kieszonkę, środek doprawiamy tylko solą.

Cukinię kroimy w kosteczkę, gruszkę również, ale obieramy ją ze skórki, mieszamy ze sobą i nadziewamy nasze piersi, spinamy wykałaczką.

Z wierzchu oprószamy solą, pieprzem, suszonymi pomidorami w płatkach z czosnkiem, tak przygotowane, grillujemy lub pieczemy w piekarniku, ja grillowałam, więc każdą pierś przykryłam folią aluminiową, by nie wysychała, szybciej się upiekła, bo jest to dość grube jak na pieczenie na grillu, ale wyszło pysznie, zajęło to ok. 10 min z każdej strony.

Podałam z grillowanymi papryczkami i gruszką, bo zostało mi troszkę, więc pokroiłam w ósemki i umieściłam na ruszcie. 





Komentarze

Prześlij komentarz