Sernik na piernikowym spodzie z migdałami



Składniki:

Miód lekko podgrzewamy z margaryną i cukrem by sie ładnie połaczyło .
Gdy ostygnie dodajemy jajko , sodę z mąką i przyprawą i wyrabiamy szybko ciasto .Następnie wykładamy nim okragłą formę ja miałam 27cm .Zapiekamy ok 7 min w tem .180 st .

Masa serowa ;
Oddzielamy żółtka od białek .
Do miski wrzucamy margarynę z cukrem i żółtkami i ucieramy na puszystą masę ok 15 min na najwyższych obrotach miksera .Następnie dodajemy ser biały 3 krotnie mielony , ja użyłam z wiadereczka juz gotowego .Nadal ucieramy ale już na mniejszych obrotach ,dodajemy olejek i mąkę ziemniaczaną .Teraz czas na ubitą pianę , lekko mieszamy z masą serową łyżką .
Na podpieczony spód wylewamy masę serową ,wierzch posypujemy migdałami .
Tortownicę odrazu przykrywamy folią aluminiową i wstawiamy do piekarnika , ja ten sernik piekłam 1h 40 min w tem 160st
Jak widać wyszedł slicznie .






Komentarze