Sałatka śledziowa z warzywami w śmietanie












Składniki:





 Natkę myjemy ,osuszamy recznikiem papierowym i siekamy ,nożem lub rozdrabniaczem .1 łyżkę dajemy do warzy ,a 2 łyzki zostawiamy do sosu śmietanowego.
 Jajko gotujemy , studzimy ,kroimy w kosteczkę .Kukurydzę odcedzamy , ogórki szatkujemy drobno ,można w rozdrabniaczu również .Następnie siekamy pieczarki , ponieważ miałam je z marchewką w słoiku ją też posiekałam by nie zmarnować , kilka pieczarek pokroiłam nożem w słupki ,tak dla uzyskania równych faktur w sałatce .Cebulę obieramy i szatkujemy bardzo drobno ,następnie pzrelewam na sitku wrzątkiem i jak ostygnie odciskamy .Dzięki temu będzie delikatniejsza .

 Śledzia moczymy w wodzie przez 3h ,by nie był za słony ,następnie kroimy w kosteczkę ,ja kroiłam w małą .Śmietanę mieszamy z natką i doprawiamy szczyptą soli , pieprzem i kolendrą .Uważać z solą bo wszytsko jest słone ,łatwo przesadzić .Na koniec mieszamy wszystko i koniecznie musi to odstać parę godzin .Śledż musi oddać swój smak pozostałym składnikom .














Komentarze