Sałatka śledziowa z warzywami w śmietanie















Składniki:


 Ziemniaka obieramy i gotujemy aldente w osolonej wodzie .
Cebulę obieramy .
Śledzie użyłam niby w oleju ale były mega słone więc je wymoczyłam przez 2 h w wodzie .



 Ogórki i pieczarki włożyłam do rozdrabniacza ,na dosłownie 2 sekundy ,tak samo cebulę ,ale każde osobno by nie było papki .
Poszatkowaną cebulę dodajemy do śmietany ,siekamy koper i natkę i również dodajemy do sosu ,następnie majonez ,pieprz i kolendrę .
Nie solimy bo warzywa są słone już o śledziach nie wspominając .


 Śledzie osuszyłam ręcznikiem papierowym i pokroiłam w kostkę dowolną ,jak ktoś lubi grubszą to też można , pełna dowolnosć .Ziemniaka kroimy ręcznie w kosteczkę .
 Całość łączymy i zostawiamy na conajmniej 4 h do przegryzienia się .












Komentarze