Pałki kurczaka nadziewane mięsem mielonym z żurawiną


Składniki:

Do tego dania użyłam pałek z kurczaka ,każde umyłam i wyciągłam kości ze środka .Mięso mielone mieliłam sama karczek wieprzowy , dodałam wyciśnięty czosnek i sól czosnkową a także pieprz i kolendre i curry ,dobrze wyrobiłam , mięsa nie potrzeba nam dużo bo wiele się nie zmeiści do środka .
Na dłoni układałam placek z miesa mielonego , na niego dałam kilka żurawin suszonych i tworzyłam taki niby rulonik ,dopiero takie wkladałam do środka pałek z kurczaka spinając wykałaczką by było zwarte , mięso nie może być zbyt na bite , bo nam popęka .Na wierzch lekko tylko osoliłam i tak wstawiłam do piekarnika w naczyniu do zapiekania na 30 min do tem.170st .Ja to przygotowałam sobie dzień wcześniej ,aromaty się świetnie połączyły i mięsko kurczaka ładnie przeszło smakiem mielonego.




Komentarze

  1. wygląda przepysznie i bardzo elegancko ;) narobiłaś mi smaka ;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz