Bezowe ciasteczka z malinami i bitą śmietaną






Składniki:
 Białka zimne ubijamy an sztywno .
Cukier puder dodajemy po łyżce do białek cały czas ubijając , na błyszczącą masę .Łatwo poznać czy ejst już dobra , biorąc na łyżkę , kształt ma zostać nie zmienny , dzięki temu pod wpływem temperatury nie odkształcą się ;)
Szprycą wyciskamy koła zostawiając w środku wgłębienie na maliny .
Pieczemy w tem 180st 5 min , po czym w 150 st suszymy ok 1h , zależy od wielkości bez .
 Upieczone bezy studzimy , na każdą nakłądamy po 2 maliny , ja robiłam małe bezy jakieś 5cm .Śmietanę używam tylko 36% ubijamy na sztywno ( uważać by nie zrobić masła , taki miałam ostatnio przypadek ,ze zapomniałam i się mi przebiła :D ) bez cukru . Przekładamy do szprycy i wyciskamy kopczyk , każdą dekorujemy maliną :)










Komentarze